برمیگردم....به روی پاها

از خاموشیم کار رسیده است به جان/فریاد,که خاموشی مرا خواهد کشت...

نمیدونم اگه لیلی قرار بود ترک مجنون کنه

چقدر وقت لازم داشت تا خودشو بسازه

اما...

نه من لیلی ام....نه مجنون من مجنون شده بود!

کاااااااااااملا در سلامت عقلی بودیم....و هستیم.

قصدم بازگویی داستان عشقی نیست

قصدم نیست که بگم خیلی بی خیال و فولادینم

نه

منم شکستم....چون رویاهام شکست

اما الان .....از ده رسیدم به سی....تیکه ی تیکه ی دلم رو چسبوندم بهم

دارم سعی میکنم رو جفت پاهام دوباره وایسم

دیگه چو تخته پاره بر موج نیستم

اما رها رها رها هستم....

این آهنگی که میزارم الان هیچ ربطی به متن نداره...و صرفا جهت دانلود کردن و گوش دادن و احتمالا لذت بردن برو بکس بازدید کننده است.

من که خیلی دوسش دارم:rapidshare.com/files/764643216/10._Air_Supply_-_I_Can_Wait_Forever.mp3

 

 



نظرات شما عزیزان:

ماتاتا
ساعت16:43---17 مهر 1390
به!



نه بسته ام به کس دل

نه بسته کس به من دل

چــــو تخته پاره بر مــوج

رهــا رهــا رهـا مــــــــن



این آهنگ همایون شجریان رو گوش دادم. محشره ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 13 مهر 1390برچسب:my heart,ساعت 17:21 توسط nastaran|


آخرين مطالب
» تمام!
» let some body love u
» تاریکی
» شبیه شده ام
» when I was young
» نفر بغل دستی!
» نظریه میدهیم!
» شکمو!
» thanking god
» شلوغ!
» me...
» خوشحال!
» نام دیگر من
» بی ربط!
» life
» قیصر
» so close,no matter how far
» from deep inside
» وقتی نظراتت دوستت غیر فعاله!
» در چنته ی من جز به ندانستن نیست

Design By : Pichak